Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Elize – Darmowe próbki 2014

» Darmowe Probki Darmowe próbki kosmetyków oraz wiele darmowych gadżetów do zgarnięcia!

Szukaj

Archive for the ‘Darmowe Probki’ Category

Jak promować gry komputerowe, czyli o marketingu gier

czwartek, Lipiec 19th, 2018

Niniejszy tekst jest bardzo krótkim wprowadzeniem w tematykę marketingu gier komputerowych. Znajdziesz tu podstawowe informacje dotyczące rynku gier komputerowych oraz tworzenia strategii marketingowej dla gry komputerowej. Co jednak ważniejsze, znajdziesz tu kilka ciekawych odnośników do ‚literatury obowiązkowej’ oraz ‚dodatkowej’ dla osób pragnących zajmować się profesjonalnym marketingiem gier. Zacznijmy więc od początku.

Gry komputerowe są ‚fajne’

Gry komputerowe istnieją praktycznie od początku istnienia komputerów. Przez wiele lat gry te były uznawane głównie za rozrywkę dla dzieci i młodych chłopców. Z biegiem czasu wiele się jednak zmieniło i aktualnie gry komputerowe uznawane są za ‚fajne’ już nie tylko przez dzieci, ale także przez dorosłych, już nie tylko przez mężczyzn, ale także przez kobiety, a granie w gry nie jest już zabawą niszową, a czymś powszechnym. Z najnowszych badań (więcej poniżej) wynika, że gra prawie 80% użytkowników Internetu.

W związku z tak dużym zainteresowaniem grami komputerowymi, rynek gier rozwinął się do tego stopnia, że praktycznie każdego dnia pojawia się jakaś nowa gra. Są to oczywiście różne gry, przeznaczone na różne urządzenia, wymagające większego lub mniejszego nakładu pracy i pieniędzy w fazie produkcji. Bez względu jednak na to jaka jest ta nowa gra, dziś nie wystarczy już by była ona po prostu dobra, aby informacja o niej dotarła do szerszej publiczności i przyniosła ona spodziewane zyski. Zaistnienie danej gry na arenie międzynarodowej (czy nawet rynku lokalnym) wymaga także odpowiedniego podejścia marketingowego. Marketing gier stał się więc prężną nową dziedziną marketingu.

Zajmując się marketingiem gier przede wszystkim zdecydowanie warto zapoznać się z wynikami najnowszych analiz dotyczących rynku gier oraz charakterystykami graczy (i ich rodziców, bo Ci wciąż często mają dużo do powiedzenia w kwestiach finansowych). Dzięki uzyskaniu tej podstawowej wiedzy wszelkie działania marketingowe będą mogły zostać odpowiednio sprofilowane, uda się osiągnąć odpowiednio wysoki ROI, a promowana gra zdoła zyskać sławę przynajmniej podobną do Pokemon Go, kolejnego Wiedźmina lub zbliżającego się Cyberpunka 2077.

Jak wygląda ‚kondycja polskiej branży gier’?

Podstawową lekturą dla początkujących specjalistów (specjalistek) od marketingu gier komputerowych może być tutaj bardzo ciekawy raport z 2017 roku: „Kondycja polskiej branży gier ’17”, którego tworzenie koordynował Krakowski Park Technologiczny. Partnerami projektu były: Stowarzyszenie Polskie Gry, Fundacja Indie Games Polska, Grupa Onet S.A. oraz Gry-Online S.A.

W tym (ponad stu-stronicowym) raporcie znajdziemy między innymi:
– informacje na temat rynku globalnego oraz polskiego z wyszczególnieniem różnych segmentów tego rynku: gry mobilne, gry free-to-play (F2P), VR/AR (rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona), e-sport, etc.,
– charakterystyki profilu polskich graczy (dane społeczno-demograficzne, ulubione platformy, ulubione gatunki gier, wybierane metody płatności za gry, wysokość wydatków związanych z grami),
– informacje o polskich producentach gier wideo i ich sukcesach na rynku międzynarodowym oraz o poziomie wynagrodzeń pracowników z branży.

51 % graczy to…, czyli czym charakteryzują się dzisiejsi gracze

Najświeższe dane na temat polskich graczy znajdziemy ponadto w prezentacji z wynikami badań prowadzonych w kwietniu 2018 roku: „Polish Gamers Research ’18”. Badania te również koordynowane były przez Krakowski Park Technologiczny. W prezentacji znajdziemy informacje na temat:
1) graczy w wieku od 15 do 55 lat, grających w gry zainstalowane na komputerach, gry przeglądarkowe, gry konsolowe, gry mobilne na smartfony i tablety czy gry w mediach społecznościowych
2) oraz rodziców tychże graczy (którzy sami też są graczami lub nie).

Z raportu tego dowiemy się przykładowo, że spośród badanych osób z przedziału 15-55 lat:
– prawie 80% użytkowników internetu gra w gry komputerowe,
– wśród graczy 51% to… kobiety, a tylko 49% to mężczyźni,
– 34% graczy jest w wieku 25-34 lata,
– prawie 50% graczy ma stałe zatrudnienie,
– największą motywacją do grania w gry na komputerze jest chęć zrelaksowania się, a w celu ‚zabijania nudy’ gracze najczęściej sięgają po gry mobilne na tablety i smartfony,
– 38% kobiet i 34% mężczyzn lubi gry akcji,
– 42% mężczyzn i 19% kobiet lub gry sportowe,
– 49% kobiet i 24% mężczyzn lubi gry edukacyjne,
– etc.

Oba raporty znajdziemy do pobrania na stronach KPT. Są tam też starsze raporty z roku 2015 („Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo 2015” oraz „Polish Gamers Research 2015”) dzięki którym możemy porównać jak rynek gier się zmienia. Na stronie KPT dostępne są też informacje o konferencjach związanych z grami wideo, wykładach dla osób zainteresowanych projektowaniem gier czy spotkaniach branżowych. Więcej:

Branża gier wideo

Wprowadzenie do marketingu i marketingu gier

Posiadanie najnowszej wiedzy z zakresu rynku gier to jedna z podstaw przydatnych do tworzenia dobrych strategii marketingowych dla gier. Drugą z podstaw jest posiadanie wiedzy z zakresu marketingu jako takiego ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki rynku gier. Tutaj bardzo ciekawą lekturą wydaje się e-book w formacie PDF: ‚Marketing Gier Wideo’ Kamila Sikory. Aktualnie II wydanie z ‚lata 2013’ dostępne jest do pobrania za darmo ze strony autora: http://marketinggier.pl/
W książce tej znajdziemy 9 rozdziałów traktujących o takich tematach jak: branża gier, podstawy ekonomii, podstawy marketingu, rozumienie gracza, segmentacja rynku, pozycjonowanie, zarządzanie marką, opakowanie i osiągnięcia. Przeglądnięcie tych 9 rozdziałów może nam bardzo pomóc przy naszej pracy marketingowej.
Warto jedynie pamiętać, że książka ta, została wydana w roku 2013 przez co pewne kwestie w niej poruszone są już trochę zdezaktualizowane, a pewne nie zostały w ogóle poruszone, gdyż w tamtym okresie nie były istotne dla rynku gier.

Ucz się od najlepszych… i ‚najgorszych’

Po zapoznaniu się z teorią i raportami, a jeszcze przed rozpoczęciem własnej kampanii marketingowej warto zerknąć na to co się udało w praktyce różnym producentom gier, które osiągnęły naprawdę duży sukces i zastanowić się, które z elementów ich kampanii mogłyby się przydać w naszej sytuacji. Możemy też przyglądnąć się kampanii gry, która według nas osiągnęła duży sukces, gry którą znamy lub która jest podobna do tej, którą planujemy promować.
Z polskiego podwórka – zdecydowanie warto przyjrzeć się kampanii gry Cyberpunk 2077, która zapowiedziana została w maju 2012 roku i która wkrótce ma się pojawić na rynku. Gra ta została stworzona przez CD Project, czyli autorów gier o Wiedźminie.

Najnowszy trailer gry Cyberpunk 2077

Pamiętajmy też, że oprócz uczenia się od najlepszych warto też uczyć się od ‘najgorszych’, czyli sprawdzić jakie błędy popełnili inni, ponieważ uczenie się na cudzych błędach jest z zasady tańsze.

15 najgorszych błędów w kampaniach marketingowych gier komputerowych

Możemy też sprawdzić, które kampanie wywołały kontrowersje i zastanowić się z perspektywy czasu czy wyszło im to na dobrze czy raczej nie bardzo.

10 najbardziej kontrowersyjnych kampanii marketingowych gier komputerowych

Więcej z blogów branżowych:

30 udanych kampanii marketingowych gier komputerowych
https://www.bestmarketingdegrees.org/30-successful-video-game-marketing-campaigns-ever/

9 najlepszych kampanii marketingowych gier komputerowych
https://blog.printsome.com/video-game-marketing/

10 ‘szalonych’ kampanii marketingowych gier komputerowych
http://whatculture.com/gaming/10-insane-video-game-marketing-campaigns-that-actually-happened

15 najgorszych porażek w kampaniach marketingowych gier komputerowych
https://www.thegamer.com/15-worst-video-game-marketing-fails-in-history/

Bogatsi o informacje z raportów, książek, blogów, Youtube’a czy stron producentów gier możemy już samodzielnie i konkretnie zastanowić się jakie formy reklamy w naszej sytuacji najprędzej trafią do poszczególnych graczy, grających na różnych platformach, z innych pobudek, z innym budżetem. Bazując na tych danych możemy stworzyć odpowiednią strategię marketingową.

Jak promować gry komputerowe, czyli o marketingu gier

czwartek, Lipiec 19th, 2018

Niniejszy tekst jest bardzo krótkim wprowadzeniem w tematykę marketingu gier komputerowych. Znajdziesz tu podstawowe informacje dotyczące rynku gier komputerowych oraz tworzenia strategii marketingowej dla gry komputerowej. Co jednak ważniejsze, znajdziesz tu kilka ciekawych odnośników do ‚literatury obowiązkowej’ oraz ‚dodatkowej’ dla osób pragnących zajmować się profesjonalnym marketingiem gier. Zacznijmy więc od początku.

Gry komputerowe są ‚fajne’

Gry komputerowe istnieją praktycznie od początku istnienia komputerów. Przez wiele lat gry te były uznawane głównie za rozrywkę dla dzieci i młodych chłopców. Z biegiem czasu wiele się jednak zmieniło i aktualnie gry komputerowe uznawane są za ‚fajne’ już nie tylko przez dzieci, ale także przez dorosłych, już nie tylko przez mężczyzn, ale także przez kobiety, a granie w gry nie jest już zabawą niszową, a czymś powszechnym. Z najnowszych badań (więcej poniżej) wynika, że gra prawie 80% użytkowników Internetu.

W związku z tak dużym zainteresowaniem grami komputerowymi, rynek gier rozwinął się do tego stopnia, że praktycznie każdego dnia pojawia się jakaś nowa gra. Są to oczywiście różne gry, przeznaczone na różne urządzenia, wymagające większego lub mniejszego nakładu pracy i pieniędzy w fazie produkcji. Bez względu jednak na to jaka jest ta nowa gra, dziś nie wystarczy już by była ona po prostu dobra, aby informacja o niej dotarła do szerszej publiczności i przyniosła ona spodziewane zyski. Zaistnienie danej gry na arenie międzynarodowej (czy nawet rynku lokalnym) wymaga także odpowiedniego podejścia marketingowego. Marketing gier stał się więc prężną nową dziedziną marketingu.

Zajmując się marketingiem gier przede wszystkim zdecydowanie warto zapoznać się z wynikami najnowszych analiz dotyczących rynku gier oraz charakterystykami graczy (i ich rodziców, bo Ci wciąż często mają dużo do powiedzenia w kwestiach finansowych). Dzięki uzyskaniu tej podstawowej wiedzy wszelkie działania marketingowe będą mogły zostać odpowiednio sprofilowane, uda się osiągnąć odpowiednio wysoki ROI, a promowana gra zdoła zyskać sławę przynajmniej podobną do Pokemon Go, kolejnego Wiedźmina lub zbliżającego się Cyberpunka 2077.

Jak wygląda ‚kondycja polskiej branży gier’?

Podstawową lekturą dla początkujących specjalistów (specjalistek) od marketingu gier komputerowych może być tutaj bardzo ciekawy raport z 2017 roku: „Kondycja polskiej branży gier ’17”, którego tworzenie koordynował Krakowski Park Technologiczny. Partnerami projektu były: Stowarzyszenie Polskie Gry, Fundacja Indie Games Polska, Grupa Onet S.A. oraz Gry-Online S.A.

W tym (ponad stu-stronicowym) raporcie znajdziemy między innymi:
– informacje na temat rynku globalnego oraz polskiego z wyszczególnieniem różnych segmentów tego rynku: gry mobilne, gry free-to-play (F2P), VR/AR (rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona), e-sport, etc.,
– charakterystyki profilu polskich graczy (dane społeczno-demograficzne, ulubione platformy, ulubione gatunki gier, wybierane metody płatności za gry, wysokość wydatków związanych z grami),
– informacje o polskich producentach gier wideo i ich sukcesach na rynku międzynarodowym oraz o poziomie wynagrodzeń pracowników z branży.

51 % graczy to…, czyli czym charakteryzują się dzisiejsi gracze

Najświeższe dane na temat polskich graczy znajdziemy ponadto w prezentacji z wynikami badań prowadzonych w kwietniu 2018 roku: „Polish Gamers Research ’18”. Badania te również koordynowane były przez Krakowski Park Technologiczny. W prezentacji znajdziemy informacje na temat:
1) graczy w wieku od 15 do 55 lat, grających w gry zainstalowane na komputerach, gry przeglądarkowe, gry konsolowe, gry mobilne na smartfony i tablety czy gry w mediach społecznościowych
2) oraz rodziców tychże graczy (którzy sami też są graczami lub nie).

Z raportu tego dowiemy się przykładowo, że spośród badanych osób z przedziału 15-55 lat:
– prawie 80% użytkowników internetu gra w gry komputerowe,
– wśród graczy 51% to… kobiety, a tylko 49% to mężczyźni,
– 34% graczy jest w wieku 25-34 lata,
– prawie 50% graczy ma stałe zatrudnienie,
– największą motywacją do grania w gry na komputerze jest chęć zrelaksowania się, a w celu ‚zabijania nudy’ gracze najczęściej sięgają po gry mobilne na tablety i smartfony,
– 38% kobiet i 34% mężczyzn lubi gry akcji,
– 42% mężczyzn i 19% kobiet lub gry sportowe,
– 49% kobiet i 24% mężczyzn lubi gry edukacyjne,
– etc.

Oba raporty znajdziemy do pobrania na stronach KPT. Są tam też starsze raporty z roku 2015 („Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo 2015” oraz „Polish Gamers Research 2015”) dzięki którym możemy porównać jak rynek gier się zmienia. Na stronie KPT dostępne są też informacje o konferencjach związanych z grami wideo, wykładach dla osób zainteresowanych projektowaniem gier czy spotkaniach branżowych. Więcej:

Branża gier wideo

Wprowadzenie do marketingu i marketingu gier

Posiadanie najnowszej wiedzy z zakresu rynku gier to jedna z podstaw przydatnych do tworzenia dobrych strategii marketingowych dla gier. Drugą z podstaw jest posiadanie wiedzy z zakresu marketingu jako takiego ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki rynku gier. Tutaj bardzo ciekawą lekturą wydaje się e-book w formacie PDF: ‚Marketing Gier Wideo’ Kamila Sikory. Aktualnie II wydanie z ‚lata 2013’ dostępne jest do pobrania za darmo ze strony autora: http://marketinggier.pl/
W książce tej znajdziemy 9 rozdziałów traktujących o takich tematach jak: branża gier, podstawy ekonomii, podstawy marketingu, rozumienie gracza, segmentacja rynku, pozycjonowanie, zarządzanie marką, opakowanie i osiągnięcia. Przeglądnięcie tych 9 rozdziałów może nam bardzo pomóc przy naszej pracy marketingowej.
Warto jedynie pamiętać, że książka ta, została wydana w roku 2013 przez co pewne kwestie w niej poruszone są już trochę zdezaktualizowane, a pewne nie zostały w ogóle poruszone, gdyż w tamtym okresie nie były istotne dla rynku gier.

Ucz się od najlepszych… i ‚najgorszych’

Po zapoznaniu się z teorią i raportami, a jeszcze przed rozpoczęciem własnej kampanii marketingowej warto zerknąć na to co się udało w praktyce różnym producentom gier, które osiągnęły naprawdę duży sukces i zastanowić się, które z elementów ich kampanii mogłyby się przydać w naszej sytuacji. Możemy też przyglądnąć się kampanii gry, która według nas osiągnęła duży sukces, gry którą znamy lub która jest podobna do tej, którą planujemy promować.
Z polskiego podwórka – zdecydowanie warto przyjrzeć się kampanii gry Cyberpunk 2077, która zapowiedziana została w maju 2012 roku i która wkrótce ma się pojawić na rynku. Gra ta została stworzona przez CD Project, czyli autorów gier o Wiedźminie.

Najnowszy trailer gry Cyberpunk 2077

Pamiętajmy też, że oprócz uczenia się od najlepszych warto też uczyć się od ‘najgorszych’, czyli sprawdzić jakie błędy popełnili inni, ponieważ uczenie się na cudzych błędach jest z zasady tańsze.

15 najgorszych błędów w kampaniach marketingowych gier komputerowych

Możemy też sprawdzić, które kampanie wywołały kontrowersje i zastanowić się z perspektywy czasu czy wyszło im to na dobrze czy raczej nie bardzo.

10 najbardziej kontrowersyjnych kampanii marketingowych gier komputerowych

Więcej z blogów branżowych:

30 udanych kampanii marketingowych gier komputerowych
https://www.bestmarketingdegrees.org/30-successful-video-game-marketing-campaigns-ever/

9 najlepszych kampanii marketingowych gier komputerowych
https://blog.printsome.com/video-game-marketing/

10 ‘szalonych’ kampanii marketingowych gier komputerowych
http://whatculture.com/gaming/10-insane-video-game-marketing-campaigns-that-actually-happened

15 najgorszych porażek w kampaniach marketingowych gier komputerowych
https://www.thegamer.com/15-worst-video-game-marketing-fails-in-history/

Bogatsi o informacje z raportów, książek, blogów, Youtube’a czy stron producentów gier możemy już samodzielnie i konkretnie zastanowić się jakie formy reklamy w naszej sytuacji najprędzej trafią do poszczególnych graczy, grających na różnych platformach, z innych pobudek, z innym budżetem. Bazując na tych danych możemy stworzyć odpowiednią strategię marketingową.

Czy warto wykonać przebudowę i rozbudowę starego domu? Czy lepiej wybrać gotowy projekt domu?

środa, Lipiec 18th, 2018

Wiele osób marzy o wybudowaniu własnego domu. Dosyć już mają mieszkania w bloku, gdzie wścibscy sąsiedzi, hałas i wiele innych niedogodności. Jak już jednak podejmujemy decyzję, co do słuszności wyprowadzki “na swoje”, przychodzi kolejna wątpliwość – budować nowy czy lepiej przebudować stary dom? Co warto wiedzieć na ten temat?

Nowe czy stare?

Jak to w życiu bywa, zawsze do wyboru jest wiele opcji i to raczej powinno cieszyć, bo brak wyboru niekiedy potrafi zniechęcić do wszelkiego działania. Z drugiej strony nadmiar możliwości też może wywołać stan, który nas przytłoczy, bo nie będziemy wiedzieli, na co się zdecydować. Zresztą, czasem i dwie opcje to już za dużo, o czym przekonać mogą się osoby planujące budowę domu.

To niekiedy wygląda w ten sposób, że jak dom to oczywiście wszystko nowe, czyli w pierwszej kolejności wybieramy działkę, później projekt, na przykład projekty domów – domoweklimaty.pl, a następnie zaczynamy budować. Tak robi większość osób, inna grupa ludzi kupuje już gotowe domy, ale trzeba też zauważyć, że modne staje się jeszcze kolejne podejście – przebudowa starego domu. I to bardzo nęci, aż na tyle, że można pomyśleć, czy nie będzie to ciekawsze, przecież jest tak wiele wspaniałych, wiekowych domów, które na nowo ożyją, gdy włożymy w ich odnowienie trochę pracy…

No właśnie, czy warto?

Niestety, nie ma tu tak łatwo, jak w przypadku budowy nowego domu (czy tym bardziej kupna już wybudowanego). Trzeba się bowiem przygotować na więcej wyzwań, co już zresztą widać na samym początku. Wtedy musimy ocenić, czy w ogóle nam się opłaca inwestować w taką przebudowę. Może się to po prostu okazać nieopłacalne. Co ciekawe, czasem nawet ustalenie tego, czy warto jest trudne do ustalenia. Niektóre bowiem budynki (szczególnie z lat 60. i 70.) są kiepsko zbudowane. Dominują więc liche materiały, które nie gwarantują, że dom ma przed sobą drugie życie. Pamiętajmy więc, że przestarzałe technicznie oraz wzniesione z kiepskich materiałów instalacje, nie będą nadawały się do wykorzystania, podobnie jak złej jakości izolacja budynku czy stolarka wewnętrzna i zewnętrzna.

Co więc zrobić w takiej sytuacji?

Najlepszym wyjściem jest rozmowa z doświadczonym architektem, który odpowie na najbardziej nurtujące nas pytania, doradzą też osoby, które mają taką adaptację za sobą. Prawdą jest, że tego typu przebudowa nie należy do łatwych i nawet jak początkowo mamy zapał do pracy, to później – jak zobaczymy, ile wiąże się z tym problemów – szybko może zgasnąć. Najgorsze bowiem jest to, że kolejne nieoczekiwane wydatki bardzo podnoszą ostateczny koszt przebudowy. Na pewno więc jest to opłacalne, gdy zakres zmian wewnątrz budynku nie jest duży. Odnosi się to zarówno do materiałów wykończeniowych, instalacji, jak i zmian konstrukcyjnych, na przykład wyburzenia ścian.

Jakie są wnioski?

Przebudowa i rozbudowa starego domu to dla większości koszmar, który nie kończy się – jak to bywa we śnie – gdy zaczyna się dzień, lecz trwa latami. Nie wiadomo też, czy finał będzie pozytywny, czy zostaniemy z marzeniami i nieskończonym życiowym projektem, sfrustrowani i zniechęceni. Dlatego też musimy mieć dużą mobilizację, musimy włożyć o wiele więcej pracy, sił i pieniędzy, by zrealizować to postanowienie. W innym przypadku lepiej zdecydować się na tradycyjne rozwiązanie, czyli postawienie nowego domu.

Jeśli więc wybierzemy tę łatwiejszą opcję dobrze wiedzieć, gdzie poszukiwać projektów domu, od których zależy, jak w przyszłości będzie wyglądać nasze mieszkalne gniazdko. Na pewno pomoże w tym artykuł pt. “Ciekawe projekty domów wybierane przez mieszkańców Naszej okolicy”, do którego przeczytania zachęcamy!

Czy warto wykonać przebudowę i rozbudowę starego domu? Czy lepiej wybrać gotowy projekt domu?

środa, Lipiec 18th, 2018

Wiele osób marzy o wybudowaniu własnego domu. Dosyć już mają mieszkania w bloku, gdzie wścibscy sąsiedzi, hałas i wiele innych niedogodności. Jak już jednak podejmujemy decyzję, co do słuszności wyprowadzki “na swoje”, przychodzi kolejna wątpliwość – budować nowy czy lepiej przebudować stary dom? Co warto wiedzieć na ten temat?

Nowe czy stare?

Jak to w życiu bywa, zawsze do wyboru jest wiele opcji i to raczej powinno cieszyć, bo brak wyboru niekiedy potrafi zniechęcić do wszelkiego działania. Z drugiej strony nadmiar możliwości też może wywołać stan, który nas przytłoczy, bo nie będziemy wiedzieli, na co się zdecydować. Zresztą, czasem i dwie opcje to już za dużo, o czym przekonać mogą się osoby planujące budowę domu.

To niekiedy wygląda w ten sposób, że jak dom to oczywiście wszystko nowe, czyli w pierwszej kolejności wybieramy działkę, później projekt, na przykład projekty domów – domoweklimaty.pl, a następnie zaczynamy budować. Tak robi większość osób, inna grupa ludzi kupuje już gotowe domy, ale trzeba też zauważyć, że modne staje się jeszcze kolejne podejście – przebudowa starego domu. I to bardzo nęci, aż na tyle, że można pomyśleć, czy nie będzie to ciekawsze, przecież jest tak wiele wspaniałych, wiekowych domów, które na nowo ożyją, gdy włożymy w ich odnowienie trochę pracy…

No właśnie, czy warto?

Niestety, nie ma tu tak łatwo, jak w przypadku budowy nowego domu (czy tym bardziej kupna już wybudowanego). Trzeba się bowiem przygotować na więcej wyzwań, co już zresztą widać na samym początku. Wtedy musimy ocenić, czy w ogóle nam się opłaca inwestować w taką przebudowę. Może się to po prostu okazać nieopłacalne. Co ciekawe, czasem nawet ustalenie tego, czy warto jest trudne do ustalenia. Niektóre bowiem budynki (szczególnie z lat 60. i 70.) są kiepsko zbudowane. Dominują więc liche materiały, które nie gwarantują, że dom ma przed sobą drugie życie. Pamiętajmy więc, że przestarzałe technicznie oraz wzniesione z kiepskich materiałów instalacje, nie będą nadawały się do wykorzystania, podobnie jak złej jakości izolacja budynku czy stolarka wewnętrzna i zewnętrzna.

Co więc zrobić w takiej sytuacji?

Najlepszym wyjściem jest rozmowa z doświadczonym architektem, który odpowie na najbardziej nurtujące nas pytania, doradzą też osoby, które mają taką adaptację za sobą. Prawdą jest, że tego typu przebudowa nie należy do łatwych i nawet jak początkowo mamy zapał do pracy, to później – jak zobaczymy, ile wiąże się z tym problemów – szybko może zgasnąć. Najgorsze bowiem jest to, że kolejne nieoczekiwane wydatki bardzo podnoszą ostateczny koszt przebudowy. Na pewno więc jest to opłacalne, gdy zakres zmian wewnątrz budynku nie jest duży. Odnosi się to zarówno do materiałów wykończeniowych, instalacji, jak i zmian konstrukcyjnych, na przykład wyburzenia ścian.

Jakie są wnioski?

Przebudowa i rozbudowa starego domu to dla większości koszmar, który nie kończy się – jak to bywa we śnie – gdy zaczyna się dzień, lecz trwa latami. Nie wiadomo też, czy finał będzie pozytywny, czy zostaniemy z marzeniami i nieskończonym życiowym projektem, sfrustrowani i zniechęceni. Dlatego też musimy mieć dużą mobilizację, musimy włożyć o wiele więcej pracy, sił i pieniędzy, by zrealizować to postanowienie. W innym przypadku lepiej zdecydować się na tradycyjne rozwiązanie, czyli postawienie nowego domu.

Jeśli więc wybierzemy tę łatwiejszą opcję dobrze wiedzieć, gdzie poszukiwać projektów domu, od których zależy, jak w przyszłości będzie wyglądać nasze mieszkalne gniazdko. Na pewno pomoże w tym artykuł pt. “Ciekawe projekty domów wybierane przez mieszkańców Naszej okolicy”, do którego przeczytania zachęcamy!

Przemyślany visual merchandising, czyli skuteczna sprzedaż dzięki materiałom POS

środa, Lipiec 18th, 2018

Nasycony rynek retail oraz duże zagęszczenie przestrzeni publicznej galeriami handlowymi sprawia, że konkurencyjność na rynku handlu detalicznego stoi na bardzo wysokim poziomie. Konsumenci mogą do woli wybierać spośród ogromu dostępnych produktów zarówno na rynku tradycyjnym, jak i e-commerce. Dlatego też w dobie tak rozwiniętego handlu, niezwykle trudno zdobyć uwagę i zainteresowanie konsumentów oraz nakłonić ich do impulsywnych zakupów. Stosowanie zaawansowanych i nowoczesnych technik marketingowo-handlowych jest obecnie absolutną koniecznością, by przetrwać na tak niegościnnym rynku. Zbiór tych technik definiuje się jako visual merchandising.

Czym jest visual merchandising i dlaczego jest tak pożądany?

Visual merchandising (ang. sprzedaż wizualna) to termin określający zbiór działań, rozwiązań i materiałów, które umożliwiają zagospodarowanie przestrzeni oraz witryn sklepowych w taki sposób, by ta generowała możliwie jak największy ruch oraz konwersję w punkcie sprzedaży. Jeszcze kilka lat temu klientom wystarczały odpowiednio zatowarowane półki sklepowe, by ochoczo wydawali swoje pieniądze. Obecnie konsumenci wymagają o wiele więcej, a właściciele i menadżerowie punktów sprzedaży stacjonarnej muszą się sporo namęczyć, by skłonić konsumentów do zakupów.

Visual merchandising nawiguje klienta po sklepie, naprowadza go, ułatwia zorientowanie się w sklepowej przestrzeni oraz zachęca do zrobienia zakupów.

Możliwe jest to do osiągnięcia dzięki stworzeniu odpowiedniej, przyjaznej dla klienta atmosfery w sklepie poprzez m.in.: zastosowanie aromatyzerów dbających o przyjemny zapach, stworzenie przyciągających i intrygujących scen świetlnych, puszczenie relaksującej i wzmagającej chęć zakupów muzyki, czy strategiczne eksponowanie towaru na sklepowych półkach. Jednym z podstawowych działań marketingu wizualnego jest odpowiednie wykorzystywanie materiałów reklamowych wspomagających sprzedaż – tzw. materiałów POS.

Kampania POS, czyli jak poprawić konwersję w sklepie za pomocą materiałów wspierających sprzedaż

Materiały POS (Point of Sale Materials) to produkty wspierające sprzedaż w punkcie handlowym. Obecnie na rynku istnieje wiele różnorodnych wykorzystywanych materiałów POS. Można podzielić je na produkty umieszczane na sklepowych ladach, podłogach, półkach, na te podwieszane na suficie, mocowane na ścianach, czy na inne materiały reklamowe. Do kluczowych zalet materiałów POS należy zaliczyć fakt, że skutecznie stymulują one klientów do podejmowania impulsowych decyzji zakupowych, co świadczy o ich skuteczności. Poza tym materiały POS to idealny sposób reklamy oraz rozwijania wizerunku sklepu lub producenta sprzedawanych w nim produktów.

Podczas planowania kampanii marketingowej w sklepach, w której wykorzystane będą materiały POS, należy mieć na uwadze, że prawidłowy dobór oraz rozmieszczenie materiałów wspierających sprzedaż to wielopoziomowy i dość złożony projekt, który wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia na rynku retail. Kampania POS powinna być przeprowadzona w taki sposób, by użyte materiały POS współgrały ze sobą, z wystrojem punktu handlowego oraz z wizerunkiem firmy i jednocześnie były przyjazne dla konsumentów. Tylko wtedy kampania pozwoli osiągnąć zadowalające efekty, jakimi jest wzrost konwersji oraz poprawa wyników sprzedaży. W jaki sposób zorganizować dobrą kampanię POS?

Kilka zasad tworzenia kampanii POS w punkcie handlowym

Najważniejszą zasadą realizacji skutecznej kampanii visual merchandisingu opartej na wykorzystaniu materiałów POS jest wytworzenie prostego i klarownego komunikatu do konsumentów, który z łatwością dotrze do ich świadomości, będzie całkowicie zrozumiały i zachęci do zakupów.

Nieoceniona rola pracowników

Nie należy zapominać o niezwykle ważnej roli dobrze przeszkolonego personelu. To na pracownikach punktu handlowego spoczywa powodzenie całej akcji handlowej. Dlatego też warto zawczasu zadbać o ich prawidłowe przeszkolenie oraz dobór. Uprzejmość, dobry kontakt z klientem oraz nakierowywanie go i współdziałanie z rozlokowanymi materiałami POS zmaksymalizuje efekty i zadba o doskonały wizerunek firmy.

Odpowiednie zatowarowanie punktu handlowego

Planując kampanię POS, należy mieć na uwadze wzmożone zainteresowanie oferowanym towarem. Nie ma nic gorszego niż braki na półkach w trakcie trwania akcji handlowej. Dlatego też przed rozpoczęciem kampanii VM, należy koniecznie odpowiednio zatowarować punkt handlowy. Nieograniczona ilość produktów pozwoli spełnić wszelkie potrzeby zakupowe konsumentów, jednocześnie nie obniżając potencjału kampanii visual merchandisingowej z wykorzystaniem materiałów POS.

Wzajemne współgranie materiałów POS

Niezwykle istotne jest, by materiały POS w obrębie sprzedażowej przestrzeni współgrały ze sobą pod względem wystosowywanego przekazu. Konieczne wydaje się dopasowanie materiałów POS w taki sposób, by przekaz ten był precyzyjnie stargetowany oraz jasny. Tylko wtedy kampania będzie w stanie odnieść sukces. Podczas planowania kampanii visual merchandisingowej, warto postawić na sprawdzone materiały wspierające sprzedaż – np. artykuły POS firmy Canvas (dostępne pod adresem: http://canvas.pl/projekt-produkcja/pos-multimedialny/).

Przemyślany visual merchandising, czyli skuteczna sprzedaż dzięki materiałom POS

środa, Lipiec 18th, 2018

Nasycony rynek retail oraz duże zagęszczenie przestrzeni publicznej galeriami handlowymi sprawia, że konkurencyjność na rynku handlu detalicznego stoi na bardzo wysokim poziomie. Konsumenci mogą do woli wybierać spośród ogromu dostępnych produktów zarówno na rynku tradycyjnym, jak i e-commerce. Dlatego też w dobie tak rozwiniętego handlu, niezwykle trudno zdobyć uwagę i zainteresowanie konsumentów oraz nakłonić ich do impulsywnych zakupów. Stosowanie zaawansowanych i nowoczesnych technik marketingowo-handlowych jest obecnie absolutną koniecznością, by przetrwać na tak niegościnnym rynku. Zbiór tych technik definiuje się jako visual merchandising.

Czym jest visual merchandising i dlaczego jest tak pożądany?

Visual merchandising (ang. sprzedaż wizualna) to termin określający zbiór działań, rozwiązań i materiałów, które umożliwiają zagospodarowanie przestrzeni oraz witryn sklepowych w taki sposób, by ta generowała możliwie jak największy ruch oraz konwersję w punkcie sprzedaży. Jeszcze kilka lat temu klientom wystarczały odpowiednio zatowarowane półki sklepowe, by ochoczo wydawali swoje pieniądze. Obecnie konsumenci wymagają o wiele więcej, a właściciele i menadżerowie punktów sprzedaży stacjonarnej muszą się sporo namęczyć, by skłonić konsumentów do zakupów.

Visual merchandising nawiguje klienta po sklepie, naprowadza go, ułatwia zorientowanie się w sklepowej przestrzeni oraz zachęca do zrobienia zakupów.

Możliwe jest to do osiągnięcia dzięki stworzeniu odpowiedniej, przyjaznej dla klienta atmosfery w sklepie poprzez m.in.: zastosowanie aromatyzerów dbających o przyjemny zapach, stworzenie przyciągających i intrygujących scen świetlnych, puszczenie relaksującej i wzmagającej chęć zakupów muzyki, czy strategiczne eksponowanie towaru na sklepowych półkach. Jednym z podstawowych działań marketingu wizualnego jest odpowiednie wykorzystywanie materiałów reklamowych wspomagających sprzedaż – tzw. materiałów POS.

Kampania POS, czyli jak poprawić konwersję w sklepie za pomocą materiałów wspierających sprzedaż

Materiały POS (Point of Sale Materials) to produkty wspierające sprzedaż w punkcie handlowym. Obecnie na rynku istnieje wiele różnorodnych wykorzystywanych materiałów POS. Można podzielić je na produkty umieszczane na sklepowych ladach, podłogach, półkach, na te podwieszane na suficie, mocowane na ścianach, czy na inne materiały reklamowe. Do kluczowych zalet materiałów POS należy zaliczyć fakt, że skutecznie stymulują one klientów do podejmowania impulsowych decyzji zakupowych, co świadczy o ich skuteczności. Poza tym materiały POS to idealny sposób reklamy oraz rozwijania wizerunku sklepu lub producenta sprzedawanych w nim produktów.

Podczas planowania kampanii marketingowej w sklepach, w której wykorzystane będą materiały POS, należy mieć na uwadze, że prawidłowy dobór oraz rozmieszczenie materiałów wspierających sprzedaż to wielopoziomowy i dość złożony projekt, który wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia na rynku retail. Kampania POS powinna być przeprowadzona w taki sposób, by użyte materiały POS współgrały ze sobą, z wystrojem punktu handlowego oraz z wizerunkiem firmy i jednocześnie były przyjazne dla konsumentów. Tylko wtedy kampania pozwoli osiągnąć zadowalające efekty, jakimi jest wzrost konwersji oraz poprawa wyników sprzedaży. W jaki sposób zorganizować dobrą kampanię POS?

Kilka zasad tworzenia kampanii POS w punkcie handlowym

Najważniejszą zasadą realizacji skutecznej kampanii visual merchandisingu opartej na wykorzystaniu materiałów POS jest wytworzenie prostego i klarownego komunikatu do konsumentów, który z łatwością dotrze do ich świadomości, będzie całkowicie zrozumiały i zachęci do zakupów.

Nieoceniona rola pracowników

Nie należy zapominać o niezwykle ważnej roli dobrze przeszkolonego personelu. To na pracownikach punktu handlowego spoczywa powodzenie całej akcji handlowej. Dlatego też warto zawczasu zadbać o ich prawidłowe przeszkolenie oraz dobór. Uprzejmość, dobry kontakt z klientem oraz nakierowywanie go i współdziałanie z rozlokowanymi materiałami POS zmaksymalizuje efekty i zadba o doskonały wizerunek firmy.

Odpowiednie zatowarowanie punktu handlowego

Planując kampanię POS, należy mieć na uwadze wzmożone zainteresowanie oferowanym towarem. Nie ma nic gorszego niż braki na półkach w trakcie trwania akcji handlowej. Dlatego też przed rozpoczęciem kampanii VM, należy koniecznie odpowiednio zatowarować punkt handlowy. Nieograniczona ilość produktów pozwoli spełnić wszelkie potrzeby zakupowe konsumentów, jednocześnie nie obniżając potencjału kampanii visual merchandisingowej z wykorzystaniem materiałów POS.

Wzajemne współgranie materiałów POS

Niezwykle istotne jest, by materiały POS w obrębie sprzedażowej przestrzeni współgrały ze sobą pod względem wystosowywanego przekazu. Konieczne wydaje się dopasowanie materiałów POS w taki sposób, by przekaz ten był precyzyjnie stargetowany oraz jasny. Tylko wtedy kampania będzie w stanie odnieść sukces. Podczas planowania kampanii visual merchandisingowej, warto postawić na sprawdzone materiały wspierające sprzedaż – np. artykuły POS firmy Canvas (dostępne pod adresem: http://canvas.pl/projekt-produkcja/pos-multimedialny/).

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

środa, Lipiec 18th, 2018

W dzisiejszym świecie, skuteczna reklama internetowa to już nie jest tylko coś, co generuje zyski. Wszelkiego rodzaju działania marketingowe muszą być wpasowane w otoczenie, po którym porusza się użytkownik. Tutaj, do wydawców i reklamodawców, pomocną dłoń wyciąga firma ADnativ, specjalizująca się w reklamie natywnej.

Czym właściwie jest reklama natywna i jakie korzyści za sobą niesie?

Określenie „reklama natywna” pochodzi od angielskiego wyrażenia „native advertising”. Oparta jest na procesie, który skupia się na poznawaniu konkretnych użytkowników, przez pryzmat tego, jakie mają zainteresowania oraz tego, na jakich stronach internetowych spędzają najwięcej czasu. Po dokładnym poznaniu użytkownika, reklama pojawia się na stronach wydawców i jest dopasowana do indywidualnych oczekiwań konsumentów. Przykładowo, jeżeli Pan Kowalski interesuje się narciarstwem, to reklamy na jego ulubionym blogu będą powiązane z jego hobby.

Taki sposób reklamowania firm i produktów znacznie zwiększa zainteresowanie użytkowników Internetu. Nie jest to działanie nachalne i agresywne, przez co reklama nie działa na niekorzyść reklamodawcy. Idealnie wkomponowana reklama w treść danego serwisu zyskuje zaufanie konsumentów, ponieważ nie dekoncentruje ich i nie odwraca uwagi od rzeczy, które ich naprawdę interesują.

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

Podstawą sukcesu ADnativ jest przywiązywanie ogromnej wagi do jakości świadczonych usług. Działalność oparto na najnowszych technologiach, które idealnie współgrają z każdą stroną internetową. Reklamy nie są nachalne i są dopasowane do potrzeb użytkowników. Taka strategia pozwala zmaksymalizować zyski zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Reklamodawcy odnotowują bardzo wysokie współczynniki konwersji z indywidualnie skierowanych reklam, co gwarantuje wydawcom wysokie stawki CPM.

Jak równy z równym

Początki ADnativ nie były łatwe. Rynek jest oblegany przez branżowych gigantów, którzy swoją markę budują kilka, a nawet kilkanaście lat. Wybicie się spośród nich, było możliwe dzięki bardzo profesjonalnemu podejściu w dostarczaniu swoim klientom niebanalnych rozwiązań, konkurencyjnych stawek CPM i wielu możliwości reklamowych. Dodatkowo, ADnativ bardzo dba o swoich partnerów, którzy mogą liczyć na stały rozwój sieci oraz profesjonalną pomoc ze strony specjalistów. Wszystko wskazuje na to, że ADnativ ma szansę w krótkim czasie dołączyć do branżowych liderów.

Nienachalna reklama, która jest niesamowicie skuteczna

Według najnowszych badań, reklama natywna przyciąga nawet trzy razy więcej uwagi użytkowników w porównaniu do zwykłej reklamy display’owej. Jest to spowodowane odpowiednim dopasowaniem reklamy do treści, które interesują odbiorców. ADnativ postarało się, by ich reklamy i algorytmy były jak najbardziej przyjazne użytkownikom i zachęcały, zamiast zniechęcać. Znalezienie wspólnego mianownika pomiędzy reklamą, a treścią strony, jest niesamowicie trudnym zadaniem, a firma ADnativ opanowała to do perfekcji. Warto wspomnieć, że reklamy oferowane przez firmę, są w stu procentach responsywne.

Dla wydawców i reklamodawców

Sieć reklamy natywnej od ADnativ jest przeznaczona zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Firma stale pozyskuje nowych partnerów i aktywnie rozwija swoją bazę klientów. Oczywiście, przedsiębiorstwo nie skupia się wyłącznie na masowym pozyskiwaniu wydawców i reklamodawców. Dla ADnativ najważniejsza jest jakość, bo to właśnie ona pozwala osiągać wysokie wyniki.

Gwarantowane terminowe wypłaty

Wysokie stawki CPM wiążą się z ogromną odpowiedzialnością. Firma, gwarantując takie, a nie inne, warunki współpracy, musi być wiarygodna. Wydawcy bardzo szybko uciekną od kogoś, kto jest niewypłacalny. ADnativ wychodzi naprzeciw swoim klientom i gwarantuje szybkie i terminowe wypłaty zarobionych pieniędzy.

Jak zacząć?

ADnativ postarało się o to, by proces rejestracji był jak najbardziej logiczny i nie sprawiał użytkownikom żadnych problemów. Zarówno wydawcy jak i reklamodawcy wypełniają ten sam formularz rejestracyjny, który można znaleźć TUTAJ.  Po wypełnieniu formularza każdy partner przechodzi weryfikację, która zazwyczaj trwa do 24h.

Po weryfikacji konta, wydawcy otrzymują dostęp do platformy ADnativ gdzie znajdą indywidualny kod do danego placementu, który należy wkleić na swoją stronę w odpowiednią sekcję. To tyle – od tego momentu wydawca zarabia z każdym kolejnym wyświetleniem (przychody są wyświetlane w czasie rzeczywistym)

Reklamodawcy zaś, otrzymują dostęp do panelu, który umożliwia tworzenie oraz optymalizowanie zaawansowanych kampanii reklamowych skierowanych do wybranej grupy docelowej oraz wygodne dysponowanie budżetem.

I to wszystko! Szybko, przyjemnie i bez zbędnych ceregieli.

Wydawco/Reklamodawco, zarejestruj się tutaj: https://panel.adnativ.com/signUp.do

Strona główna ADnativ: https://adnativ.com/

Formularz kontaktowy: https://adnativ.com/#contact

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

środa, Lipiec 18th, 2018

W dzisiejszym świecie, skuteczna reklama internetowa to już nie jest tylko coś, co generuje zyski. Wszelkiego rodzaju działania marketingowe muszą być wpasowane w otoczenie, po którym porusza się użytkownik. Tutaj, do wydawców i reklamodawców, pomocną dłoń wyciąga firma ADnativ, specjalizująca się w reklamie natywnej.

Czym właściwie jest reklama natywna i jakie korzyści za sobą niesie?

Określenie „reklama natywna” pochodzi od angielskiego wyrażenia „native advertising”. Oparta jest na procesie, który skupia się na poznawaniu konkretnych użytkowników, przez pryzmat tego, jakie mają zainteresowania oraz tego, na jakich stronach internetowych spędzają najwięcej czasu. Po dokładnym poznaniu użytkownika, reklama pojawia się na stronach wydawców i jest dopasowana do indywidualnych oczekiwań konsumentów. Przykładowo, jeżeli Pan Kowalski interesuje się narciarstwem, to reklamy na jego ulubionym blogu będą powiązane z jego hobby.

Taki sposób reklamowania firm i produktów znacznie zwiększa zainteresowanie użytkowników Internetu. Nie jest to działanie nachalne i agresywne, przez co reklama nie działa na niekorzyść reklamodawcy. Idealnie wkomponowana reklama w treść danego serwisu zyskuje zaufanie konsumentów, ponieważ nie dekoncentruje ich i nie odwraca uwagi od rzeczy, które ich naprawdę interesują.

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

Podstawą sukcesu ADnativ jest przywiązywanie ogromnej wagi do jakości świadczonych usług. Działalność oparto na najnowszych technologiach, które idealnie współgrają z każdą stroną internetową. Reklamy nie są nachalne i są dopasowane do potrzeb użytkowników. Taka strategia pozwala zmaksymalizować zyski zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Reklamodawcy odnotowują bardzo wysokie współczynniki konwersji z indywidualnie skierowanych reklam, co gwarantuje wydawcom wysokie stawki CPM.

Jak równy z równym

Początki ADnativ nie były łatwe. Rynek jest oblegany przez branżowych gigantów, którzy swoją markę budują kilka, a nawet kilkanaście lat. Wybicie się spośród nich, było możliwe dzięki bardzo profesjonalnemu podejściu w dostarczaniu swoim klientom niebanalnych rozwiązań, konkurencyjnych stawek CPM i wielu możliwości reklamowych. Dodatkowo, ADnativ bardzo dba o swoich partnerów, którzy mogą liczyć na stały rozwój sieci oraz profesjonalną pomoc ze strony specjalistów. Wszystko wskazuje na to, że ADnativ ma szansę w krótkim czasie dołączyć do branżowych liderów.

Nienachalna reklama, która jest niesamowicie skuteczna

Według najnowszych badań, reklama natywna przyciąga nawet trzy razy więcej uwagi użytkowników w porównaniu do zwykłej reklamy display’owej. Jest to spowodowane odpowiednim dopasowaniem reklamy do treści, które interesują odbiorców. ADnativ postarało się, by ich reklamy i algorytmy były jak najbardziej przyjazne użytkownikom i zachęcały, zamiast zniechęcać. Znalezienie wspólnego mianownika pomiędzy reklamą, a treścią strony, jest niesamowicie trudnym zadaniem, a firma ADnativ opanowała to do perfekcji. Warto wspomnieć, że reklamy oferowane przez firmę, są w stu procentach responsywne.

Dla wydawców i reklamodawców

Sieć reklamy natywnej od ADnativ jest przeznaczona zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Firma stale pozyskuje nowych partnerów i aktywnie rozwija swoją bazę klientów. Oczywiście, przedsiębiorstwo nie skupia się wyłącznie na masowym pozyskiwaniu wydawców i reklamodawców. Dla ADnativ najważniejsza jest jakość, bo to właśnie ona pozwala osiągać wysokie wyniki.

Gwarantowane terminowe wypłaty

Wysokie stawki CPM wiążą się z ogromną odpowiedzialnością. Firma, gwarantując takie, a nie inne, warunki współpracy, musi być wiarygodna. Wydawcy bardzo szybko uciekną od kogoś, kto jest niewypłacalny. ADnativ wychodzi naprzeciw swoim klientom i gwarantuje szybkie i terminowe wypłaty zarobionych pieniędzy.

Jak zacząć?

ADnativ postarało się o to, by proces rejestracji był jak najbardziej logiczny i nie sprawiał użytkownikom żadnych problemów. Zarówno wydawcy jak i reklamodawcy wypełniają ten sam formularz rejestracyjny, który można znaleźć TUTAJ.  Po wypełnieniu formularza każdy partner przechodzi weryfikację, która zazwyczaj trwa do 24h.

Po weryfikacji konta, wydawcy otrzymują dostęp do platformy ADnativ gdzie znajdą indywidualny kod do danego placementu, który należy wkleić na swoją stronę w odpowiednią sekcję. To tyle – od tego momentu wydawca zarabia z każdym kolejnym wyświetleniem (przychody są wyświetlane w czasie rzeczywistym)

Reklamodawcy zaś, otrzymują dostęp do panelu, który umożliwia tworzenie oraz optymalizowanie zaawansowanych kampanii reklamowych skierowanych do wybranej grupy docelowej oraz wygodne dysponowanie budżetem.

I to wszystko! Szybko, przyjemnie i bez zbędnych ceregieli.

Wydawco/Reklamodawco, zarejestruj się tutaj: https://panel.adnativ.com/signUp.do

Strona główna ADnativ: https://adnativ.com/

Formularz kontaktowy: https://adnativ.com/#contact

Meble Glamour

wtorek, Lipiec 17th, 2018

Ocena standardów piękna we wnętrzach to sprawa bardzo indywidualna, jednak nie ulega wątpliwości, że to właśnie meble glamour są synonimem elegancji, klasyki i piękna. Glamour meble wraz z odpowiednią kolorystyką i dodatkami składają się na styl glamour w wystroju wnętrz.

Co go charakteryzuje?

Wnętrza w stylu glamour

Przede wszystkim łączenie ze sobą pewnych, wydawałoby się, przeciwstawności, tj. kolorystyki ścian, czy podłóg z kolorystyką umeblowania i dodatków. Styl glamour to także łączenie elementów nowoczesnych z klasycznymi (więcej tutaj). Meble glamour nacechowane klasyką wprost z epoki baroku, łączą się tutaj z kolorowymi powierzchniami. Taka aranżacja musi być jednak przeprowadzona profesjonalnie.

Barwy odpowiadające stylowi to przede wszystkim odcienie: fioletu, różu, purpury, szarości, turkusów, bieli, i czerni. Widać więc dużą rozpiętość i spore pole do popisu dla wyobraźni.

Wnętrza glamour to również pomieszczenia, w których niemałą rolę pełnią dodatki i bibeloty. Najistotniejsze są jednak meble. Poniżej prezentujemy przewodnik po najciekawszych elementach umeblowania, wpisujących się we wnętrza glamour.

STOŁY GLAMOUR

Stoły glamour są elementami wyposażenia domu, które robią zazwyczaj największe wrażenie na gościach. Nie bez znaczenia są tutaj ich imponujące gabaryty oraz piękne blaty, tworzące atmosferę luksusu. Stół glamour charakteryzują eleganckie nogi w fantazyjnych kształtach oraz m.in. blaty z kamienia lub szkła.




Stół glamour z blatem kamiennym to eleganckie, wyjątkowe i jednocześnie praktyczne rozwiązanie. Kamienny blat jest najczęściej wykonany z kwarcytu, granitu lub marmuru. Są to surowce, które cechują się odpornością na występowanie plam oraz niską chłonnością wody.

Stoły glamour ze stali szlachetnej są równie efektowne i trwałe. Charakteryzują się dużą odpornością na warunki atmosferyczne, są łatwe w pielęgnacji i lśnią elegancją.

Stół glamour ze szklanym blatem także ma wiele walorów. Choć szkło nie jest tak trwałe, jak kamień, czy stal, to jednak ożywia ono wnętrze oraz nadaje mu elegancji i nowoczesności.

JADALNIE GLAMOUR

Jadalnia w stylu glamour

Jadalnie glamour są często połączone z częścią salonową wnętrza. Jest to więc niezwykle ważne miejsce w każdym domu, gdyż to tutaj przyjmujemy gości lub spożywamy rodzinne posiłki.

Jadalnia glamour to przede wszystkim odpowiednie: stół i krzesła. Kolorystyka zależy oczywiście od zastosowanych barw we wnętrzu, ale jadalnie glamour są najczęściej utrzymywane w konwencji bieli, czerni, beżu, czy w odcieniach szarości.

KRZESŁA GLAMOUR

Krzesła glamour są nieodłącznym uzupełnieniem stołu w jadalni lub w salonie. Delikatna i płynna forma, stalowe nogi, wielość kształtów oparcia, wygodne siedzisko, a przede wszystkim dobrej jakości tapicerka, którą można wybrać spośród kolorystyki wpisanej w styl. Sprawdź jak wyglądają przykładowe krzesła glamour – link.






 

KRZESŁA PIKOWANE

To właśnie krzesła pikowane najbardziej kojarzą się ze stylem glamour. Nadają one niezwykłej wytworności salonom i jadalniom. Krzesła pikowane o charakterystycznej strukturze takie jak te – http://www.shop.bellacasa.co/pl/c/Krzesla-pikowane/59, powinno być przede wszystkim wygodne. Siedziska dają niezwykłe poczucie komfortu, a oparcia mogą przybierać najróżniejsze kształty: okrągłe, prostokątne, bądź owalne.

KRZESŁA LUDWIK

Krzesła są uznanymi i docenianymi elementami wyposażenia wnętrz, oferowanymi przez BellaCasa.co. Doskonałym przykładem jest tutaj krzesło Ludwik Black – czarne, z owalnym oparciem. Można również zdecydować się na wersję kolorystyczną – białą. Stalowe, zgrabne nogi oraz tapicerka z weluru lub ekoskóry, imitującej łuski krokodyla, nadają całości niezwykłej elegancji i nowoczesności. Krzesła Ludwik występują również w innych wariantach.

STOLIKI KAWOWE GLAMOUR

Stolik kawowy glamour jest nieodłącznym elementem wystroju salonu urządzonego w konwencji stylu. Po spożyciu posiłku przy stole w jadalni, wspaniale jest zrelaksować się przy kawie. Odpowiednio dobrane stoliki kawowe glamour pozwolą celebrować tę chwilę.


W ofercie BellaCasa.co odnajdziemy niejeden stolik glamour ze stali z kamiennym blatem, ale nie zabraknie też innych rozwiązań (zobacz ofertę).

ŁAWY GLAMOUR

Elementem wystroju salonu, zamiast stolików, mogą być także ławy glamour. Sprawdzą się one szczególnie we wnętrzach o większym metrażu.

Ława glamour charakteryzuje się solidnością wykonania i elegancją. Może występować z blatem kamiennym, bądź szklanym.

KONSOLE GLAMOUR

Konsola glamour

Konsola glamoru to element umeblowania kojarzony często z pałacowymi pomieszczeniami. Niegdyś wieszano nad nią lustra, czy zegary, co nadawało wnętrzu wytworności. Niezwykle subtelne konsole glamour z kolekcji BellaCasa.co, posiadają szklane, bądź kamienne blaty. Kształt konsol przywołuje na myśl dworskie wnętrza.

Meble glamour są więc połączeniem klasyki i elegancji. Wielość ich kształtów, kolorów oraz surowców, z których są wykonane, pozwolą na urządzenie najbardziej wysublimowanego, eleganckiego wnętrza.

Meble Glamour

wtorek, Lipiec 17th, 2018

Ocena standardów piękna we wnętrzach to sprawa bardzo indywidualna, jednak nie ulega wątpliwości, że to właśnie meble glamour są synonimem elegancji, klasyki i piękna. Glamour meble wraz z odpowiednią kolorystyką i dodatkami składają się na styl glamour w wystroju wnętrz.

Co go charakteryzuje?

Wnętrza w stylu glamour

Przede wszystkim łączenie ze sobą pewnych, wydawałoby się, przeciwstawności, tj. kolorystyki ścian, czy podłóg z kolorystyką umeblowania i dodatków. Styl glamour to także łączenie elementów nowoczesnych z klasycznymi (więcej tutaj). Meble glamour nacechowane klasyką wprost z epoki baroku, łączą się tutaj z kolorowymi powierzchniami. Taka aranżacja musi być jednak przeprowadzona profesjonalnie.

Barwy odpowiadające stylowi to przede wszystkim odcienie: fioletu, różu, purpury, szarości, turkusów, bieli, i czerni. Widać więc dużą rozpiętość i spore pole do popisu dla wyobraźni.

Wnętrza glamour to również pomieszczenia, w których niemałą rolę pełnią dodatki i bibeloty. Najistotniejsze są jednak meble. Poniżej prezentujemy przewodnik po najciekawszych elementach umeblowania, wpisujących się we wnętrza glamour.

STOŁY GLAMOUR

Stoły glamour są elementami wyposażenia domu, które robią zazwyczaj największe wrażenie na gościach. Nie bez znaczenia są tutaj ich imponujące gabaryty oraz piękne blaty, tworzące atmosferę luksusu. Stół glamour charakteryzują eleganckie nogi w fantazyjnych kształtach oraz m.in. blaty z kamienia lub szkła.




Stół glamour z blatem kamiennym to eleganckie, wyjątkowe i jednocześnie praktyczne rozwiązanie. Kamienny blat jest najczęściej wykonany z kwarcytu, granitu lub marmuru. Są to surowce, które cechują się odpornością na występowanie plam oraz niską chłonnością wody.

Stoły glamour ze stali szlachetnej są równie efektowne i trwałe. Charakteryzują się dużą odpornością na warunki atmosferyczne, są łatwe w pielęgnacji i lśnią elegancją.

Stół glamour ze szklanym blatem także ma wiele walorów. Choć szkło nie jest tak trwałe, jak kamień, czy stal, to jednak ożywia ono wnętrze oraz nadaje mu elegancji i nowoczesności.

JADALNIE GLAMOUR

Jadalnia w stylu glamour

Jadalnie glamour są często połączone z częścią salonową wnętrza. Jest to więc niezwykle ważne miejsce w każdym domu, gdyż to tutaj przyjmujemy gości lub spożywamy rodzinne posiłki.

Jadalnia glamour to przede wszystkim odpowiednie: stół i krzesła. Kolorystyka zależy oczywiście od zastosowanych barw we wnętrzu, ale jadalnie glamour są najczęściej utrzymywane w konwencji bieli, czerni, beżu, czy w odcieniach szarości.

KRZESŁA GLAMOUR

Krzesła glamour są nieodłącznym uzupełnieniem stołu w jadalni lub w salonie. Delikatna i płynna forma, stalowe nogi, wielość kształtów oparcia, wygodne siedzisko, a przede wszystkim dobrej jakości tapicerka, którą można wybrać spośród kolorystyki wpisanej w styl. Sprawdź jak wyglądają przykładowe krzesła glamour – link.






 

KRZESŁA PIKOWANE

To właśnie krzesła pikowane najbardziej kojarzą się ze stylem glamour. Nadają one niezwykłej wytworności salonom i jadalniom. Krzesła pikowane o charakterystycznej strukturze takie jak te – http://www.shop.bellacasa.co/pl/c/Krzesla-pikowane/59, powinno być przede wszystkim wygodne. Siedziska dają niezwykłe poczucie komfortu, a oparcia mogą przybierać najróżniejsze kształty: okrągłe, prostokątne, bądź owalne.

KRZESŁA LUDWIK

Krzesła są uznanymi i docenianymi elementami wyposażenia wnętrz, oferowanymi przez BellaCasa.co. Doskonałym przykładem jest tutaj krzesło Ludwik Black – czarne, z owalnym oparciem. Można również zdecydować się na wersję kolorystyczną – białą. Stalowe, zgrabne nogi oraz tapicerka z weluru lub ekoskóry, imitującej łuski krokodyla, nadają całości niezwykłej elegancji i nowoczesności. Krzesła Ludwik występują również w innych wariantach.

STOLIKI KAWOWE GLAMOUR

Stolik kawowy glamour jest nieodłącznym elementem wystroju salonu urządzonego w konwencji stylu. Po spożyciu posiłku przy stole w jadalni, wspaniale jest zrelaksować się przy kawie. Odpowiednio dobrane stoliki kawowe glamour pozwolą celebrować tę chwilę.


W ofercie BellaCasa.co odnajdziemy niejeden stolik glamour ze stali z kamiennym blatem, ale nie zabraknie też innych rozwiązań (zobacz ofertę).

ŁAWY GLAMOUR

Elementem wystroju salonu, zamiast stolików, mogą być także ławy glamour. Sprawdzą się one szczególnie we wnętrzach o większym metrażu.

Ława glamour charakteryzuje się solidnością wykonania i elegancją. Może występować z blatem kamiennym, bądź szklanym.

KONSOLE GLAMOUR

Konsola glamour

Konsola glamoru to element umeblowania kojarzony często z pałacowymi pomieszczeniami. Niegdyś wieszano nad nią lustra, czy zegary, co nadawało wnętrzu wytworności. Niezwykle subtelne konsole glamour z kolekcji BellaCasa.co, posiadają szklane, bądź kamienne blaty. Kształt konsol przywołuje na myśl dworskie wnętrza.

Meble glamour są więc połączeniem klasyki i elegancji. Wielość ich kształtów, kolorów oraz surowców, z których są wykonane, pozwolą na urządzenie najbardziej wysublimowanego, eleganckiego wnętrza.